dilluns, 29 de maig del 2023

Valoracions meves sobre la pujada de Vox, la victòria d'Aliança Catalana a Ripoll, el retorn d'Anglada, la punxada del PSOE i enfonsament de Podemos. Intervinc al Matí de Catalunya Ràdio i els Matins TV3

 

Intervenció meva als Matins de TV3 amb Ariadna Oltra, feta minuts abans de l'anunci de l'avançament electoral.  El 12 de maig, vaig pronosticar als Matins de TV3 que Vox tindria a Catalunya prop de cent regidors,  i em vaig quedar curt. 

Valoro la pujada de Vox a Catalunya, on obté 124 regidors, i Espanya que triplica els que tenia arribant als 1.695. Parlo del retorn de Josep Anglada a Vic, amb dos regidors, i de la victòria de Sílvia Orriols d'Aliança Catalana a Ripoll.  Ves a la web de TV3


He intervingut també al Matí de Catalunya Ràdio, amb Laura Rosel, Ferran Casa, Milagros Pérez Oliva, Odei Etxearte, Tania Tapia i Àlex Sàlmon. Escolta la tertúlia a la web de Catalunya Ràdio

                          



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada