dijous, 28 de novembre del 2013

DISSABTE ES PRESENTA LA ESPAÑA EN MARCHA A BARCELONA . Negociacions per fer una llista unitària a les europees

La España en Marcha, plataforma que agrupa a La Falange, Democracia Nacional, Nudo Patriota Español, Alianza Nacional i Movimiento Católico Español-Acción Juvenil Española, que diumenge passat va reunir 500 persones a la Plaza de Oriente per commemorar el 20-N i que el 12 d'octubre va reunir una xifra similar a Montjuïc, han convocat per dissabte al matí a Barcelona un acte de presentació a la llibreria Europa, obert, segons m'han dit els organitzadors, només a simpatitzants. La España en Marcha va protagonitzar l'atac a l'acte de la Generalitat a Madrid l'11 de setembre passat.

CONTINUEN LES NEGOCIACIONS PER FER LLISTES A LES EUROPEES
La España en Marcha és un dels 5 grups o coalicions que estudien presentar-se a les eleccions europees. Aquest són: 

-Soluciona. Gerard Bellalta (ex PxC, condemnat a 2 años de presó per vendre contractes falsos a immigrants. Bellatà posà la bandera espanyola el passat 11 de setembre a Rafel Casanova), Enrique de Diego (ex Intereconomía i abans aliat de Anglada amb Plataforma de las Clases Medias) i Armando Robles d'Alerta Digital.
-La España en Marcha (LF, MCE-AJE, AN, DN i NPE) aquesta candidatura podria ser il·legalitzada per la defensa de la violència política d'algun dels seus dirigents. Sonava el nom del general Blas Piñar Gutiérrez (fill de Blas Piñar de Fuerza Nueva) com a possible cap de llista.
-PxL amb PxC (però l'Angalda calladet que no la cagui i no volen que l'encapçali E Ravello...). Podria tenir el suport de part de Manos Limpias. Ara per ara no està gens clar que tinguin mitjans per fer-la.
-Movimiento Social Republicano (MSR)
-Alternativa Española (AES) amb Comunión Tradicionalista Carlista i Família y Vida.

Però també hi ha negociacions per integrar els impulsors de la candidatura d'AES, Familia i Vida i carlistes, a una llista que seria només de persones, on hi serien els regidors metropolitans de PxC, alguna persona de PxL, algú de Manos Limpias, el regidor d'España 2000 d'Alcalá de Henares, Rafa Ripoll (sense la presència de José Luis Roberto per la seva relaciació professional amb prostíbuls), Manuel Andrino de La Falange amb altres líders de La España en Marcha (sense vinculació a Alianza Nacional per evitar impugnació), grups locals que van per lliure i, dirigents del MSR. 
Sembla díficil que s'aconsegueixi l'acord, però si s'aconseguís, i el seu programa s'allunyés de l'extrema dreta rància,  tindrien el suport de Le Pen, el FPO austriac, i potser  de Geert Wilders.




COMUNICADO DE LA FALANGE:
"La plataforma de La España en Marcha realiza su presentación en Barcelona este próximo sábado.
El acto servirá para que las organizaciones patriotas que han apostado por la unidad, expliquen sus proyectos y estrategias. Por parte de La Falange (FE), intervendrá nuestro jefe Territorial en Cataluña, Luis Alonso.
Es la ocasión perfecta para que todos aquellos que quieren luchar por España y que buscan la unidad de los patriotas nos conozcan y den el paso al frente en la militancia política.

Nos dirigimos especialmente a quienes siempre claman por el trabajo conjunto de todos los que defendemos la unidad y la soberanía de España, sin complejos, y que todavía no conocen nuestra iniciativa. Es el momento en el que es más necesario que nunca posicionarse"
(llegir-ho a la web de La Falange) 


2 comentaris:

  1. ¿Le das opción de sacar eurodiputado a alguna lista?

    Un saludo.

    ResponElimina
  2. Afortunadamente, dado mi punto de vista ideológico, no creo que ninguna lista tenga posibilidad de obtener los 220.000 o 350.000 votos necesarios según el índice de participación.
    Pese a que cuajara la lista unitaria de personas, dudo que se pusieran de acuerdo con el programa. Unos están por la supresión de las autonomías, otros proponen una "dictadura nacional" o sea sin elecciones ni partidos, otros son también ultraconservadores en lo moral y lo religioso. Y afortunadamente la crisis económica aquí genera malestar hacia los políticos, no hacia los inmigrantes.

    Pese que al ser unas elecciones europeas podrían omitir posicionarse en ciertos temas y centrarse en la inmigración y el rechazo a las imposiciones de la UE y salir del euro, deberían tener un discurso que no cuestionara la democracia ni las libertades. Y la mayoría de ellos son de extremaderecha pura y dura, y franquistas sin reciclar.

    De todas formas no voy a ser yo quien les diga que no deben hacer para dar una apariencia más acorde a los tiempos actuales y entrar.

    ResponElimina