dimecres, 27 de març del 2019

CANAL DE YOUTUBE AMB VÍDEOS DE XERRADES, ENTREVISTES, INTERVENCIONS O PRESENTACIONS DE LLIBRES MEVES. Donat que s'estaven perdent alguns vídeos de programes de TV on intervenia i els enllaços d'entrevistes a televisions locals o privades, m'estic passant al canal de Youtube que m'han creat alguns dels vídeos en els que intervinc o m'entrevisten

Com es pot comprovar aquest enllaç, la majoria de vídeos de Tv locals de la Xarxa, TV L'Hospitalet, de El 9 TV-El 9 Nou i de 8TV, ja no estan actius i no es poden recuperar els vídeos. Són debats o entrevistes, algunes amb motiu de la presentació de llibres meus. Per això i evitar que se'n perdin més, amb l'ajut de l'Àngel G B aniré penjant tots els vídeos on intervinc que estan actius al meu canal de YouTube. També hi penjaré copiant-los, els que estan als canals de YouTube de l'Arnau RdVM i del Siscu Baiges.



 Equipo de Investigación sobre l'Hogar Social Madrid

 Entrevista al Telenotícies sobre per què pujarà Vox (abans de les eleccions andaluses)


 30 Minuts, TV3 sobre ultradreta !Arriba España!" 
 Debat immgrants sense papers al Ben Trobats de La Xarza
 Entrevista a Girona TV sobre la novel·la "Amor a la carta"
 Entrevista al 23/24 sobre els autor de l'atac a Blanquerna i les eleccions europees de 2014


D'aquí uns dies hi haurà aquí altres vídeos...


-------------------
 entrevista, escriptor, escritor, fotógrafo, periodista, article, debat, opinió, notícies, de, a, sobre, què pensa?, qui és? ¿Quién es Xavier Rius?, Xavier Rius Sant, a, o, e, i, -, Canal de, Youtube, vídeos google, video, videos google, videos de youtube, charla, presentación, biografía, currículum, libros, debat, investigación, equipo, TV3, 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada