dimecres, 8 de març del 2017

LA CADENA DE RESTAURANTS "ARABIA" DE BARCELONA NEGA LA VERACITAT DE L'ACTE CONVOCAT PER DIMARTS PER CASAR DONES CRISTIANES "CASTES" AMB MUSULMANS. Barcelona s'ha omplert de cartells convocant a aquesta trobada, enganxats per una empresa de publicitat que simultàniament enganxa el de l'obra de teatre "Orgasmes". Els Mossos d'Esquadra investiguen qui ha fet o encarregat aquests cartells. Els autors podrien ser algun grup xenòfob o, potser, algú que, pel motiu que sigui, vulgui perjudicar als propietaris i socis de la cadena



(Actualiltzat divendres 10 de març)
Sota "Bismilà, rajman a rajim" بسم الله الرحمن الرحيم (en nom de Déu, el Clement el Misericordiós), s'anuncia amb uns cartells enganxats per tot Barcelona, una trobada informativa, "Aliança  entre musulmans i espanyoles", convocada pel dimarts vinent al restaurant de la cadena Arabia del carrer Escudellers de Barcelona. Amb un redactat, que ja fa dubtar de la seva veracitat, es diu que l'Alcorà permet que els homes musulmans es casin amb dones castes "del Llibre".  Per dones del Llibre s'entén de les altres religions sorgides de la Bíblia o Antic Testament i la Torà, és a dir, cristianes o jueves. L'Alcorà es considera una continuació d'aquests llibres que parteixen dels profetes que comparteixen amb l'islam: Moisès és Musa en àrab a l'Alcorà, Abraham és Ibrahim, etc.. i comparteixen creences com la Creació a partir d'Adam i Eva, Adan i Hawwa, I el cartell crida als germans musulmans a "unir-se amb aliança amb una dona espanyola, ensenyant-li que l'Islam és la religió veritable".  
Els responsables del restaurant, sorpresos per la convocatòria, neguen que estigui previst fer-se allà aquella trobada, i els Mossos d'Esquadra ja investiguen qui pot estar darrera d'aquest cartells. Cartells que s'estan enganxant per Barcelona per una empresa de publicitat que els enganxa als prirulís simultàniament als de l'obra de teatre "Orgasmos", amb una imatge que emula Adam i Eva, que es representa al Club Capitol.
Personalment, descartant que tingui res a veure amb els responsables de l'altre event que s'enganxa simultàniament -l'obra Orgasmos-, crec que podria seu una campanya islamòfoba, que recorda a la falsa propaganda d'un inexistent grup musulmà que va fer Plataforma per Catalunya durant la campanya electoral de les municipals de maig de 2007 a Vic. Dirigents de PxC m'han dit que estan al tanto d'aquests cartells de la convocatòria de dimarts, però que no hi tenen res a veure. També recorda el Facebook fals "Restituir la santidad de Al Ándalus", que proposa la reislamització de la Península Ibèrica i de Barcelona, que tot i haver estat fet per alguna persona o grup xenòfob per generar rebuig cap als immigrants musulmans i ser fals, alguns mitjans digitals van difondre'l com si fos verídic.
Una altra hipòtesi sobre els motius pels que s'ha fet aquesta convocatòria falsa, seria la intenció de perjudicar a la cadena de restaurants Arabia, dirigida per un palestí àrab-israelià i creada amb capital o socis promotors russos. Així s'intentaria vincular a la cadena amb la difusió de l'islamisme radical i fer-li perdre clientela. Personalment crec que aquesta és la hipòtesis més probable donat el cost econòmic de la campanya publicitària de la falsa trobada. En els establiments Arabia se serveix alcohol. I els propietaris i socis de la cadena tenen sis o set restaurants a Barcelona amb aquest o altres noms (Al-Quds, Gaudí...)
Aquesta convocatòria falsa aborda de manera barroera un dels temes més complexos relatius als problemes d'integració de la immigració musulmana, que és el fet que l'Alcorà no permet a una musulmana casar-se amb un infidel, es a dir amb un cristià, ateu o agnòstic, si bé, en canvi, sí que permet, com a religió expansiva, que un musulmà es casi amb una cristiana que pot continuar sent-ho, tot i que els fills de la parella sempre seran musulmans.
I és un fet que moltes dones d'origen o de família musulmana que viuen o han nascut a Europa es veuen obligades a trencar amb la família si es casen amb un no musulmà. 

Els dos cartells són enganxat simultàniament per la mateixa empresa de publicitat a molts llocs de Barcelona

1 comentari:

  1. Huele a propaganda identitaria de falsa bandera. En Internet donde primero se publicó fue en la página de Somatemps.

    ResponElimina