dimecres, 29 de maig del 2013

DIJOUS PRESENTO AL FNAC L'ILLA DIAGONAL EL LLIBRE DE POEMES "SOMNIS D'ESCARLATA" DE LA MEVA AMIGA MONTSE PELLICER

El proper dijous, 30 de maig,  a les 19,30, presento al Fnac de l'Illa Diagonal, el llibre de poemes de la meva amiga Montse Pellicer (anar a l'event de Facebook).  Ja li vaig presentar al mes de març a Pineda de Mar on treballa i a Malgrat de Mar on viu (clica)
Si veniu, segur que us agrada!
Anar al seu blog, Paraules d'escarlata

Tinc un vers escrit en el cos,
que es belluga i no fa soroll
perquè el recitis amb els teus llavis,
mentre em sobreescrius cada paraula.
Tinc l'ànima perduda
assedegada de poesia
que flueix mentre reposo sobre el mar
atrapada entre les ones.
I no puc esborrar les petjades,
deixades sobre la sorra
mentre m'he anat traient la roba,
per deixar pas a l'essència.

Montse Pellicer Mateu

Imatge de la presentació a Malgrat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada